Reklama

Nejnovější

  • V létě spěchejte s nakoupeným jídlem rychle domů

    12. Črv 24
    Léto je obdobím, kdy teploty stoupají a sluneční paprsky nám přinášejí radost i pohodu. S tímto obdobím však přichází i jistá rizika, která mohou negativně ovlivnit naše zdraví, a to zejména v souvislosti s potravinami.
  • Krevní Rh faktor a těhotenství

    11. Črv 24
    Pokud má nastávající maminka negativní Rh faktor a její dítě pozitivní Rh faktor po otci, může se stát, že dojde ke kontaktu těchto dvou krví a ženě se vytvoří protilátky. Co to znamená a jak se této situaci dá zabránit?
  • V létě trápí lidi častěji střevní potíže ze špatného jídla

    9. Črv 24
    V létě častěji než jindy trápí lidi střevní potíže ze špatného jídla. Podle Diany Chrpové z Vyšší odborné školy zdravotnické by tomu mohli předejít, kdyby dodržovali zásady správného zacházení s potravinami. Zabrání tak množení bakterií, které průjem a zvracení způsobují.
  • Aminokyseliny – vše, co o nich potřebujete vědět

    7. Črv 24
    Aminokyseliny jsou organické sloučeniny, které se spojují a vytvářejí proteiny.

    Rostlinné i živočišné bílkoviny se skládají z přibližně 20 aminokyselin a všechny potravinové bílkoviny (kromě želatiny) obsahují nějakou z nich.
  • Koupání při menstruaci - jde to?

    5. Črv 24
    Mnoho žen má dojem, že při menstruaci hrozí větší riziko vaginálních infekcí. Tento mýtus koluje často i na různých diskusích na internetu. Přinášíme několik důvodů, že se toho rozhodně dívky a ženy bát nemusí.
  • Nekonečná sladkost: Jak zajistit dlouhou trvanlivost medu

    4. Črv 24
    Manukový med, stejně jako ostatní druhy medu, má velmi dlouhou trvanlivost a v zásadě se nekazí, pokud je správně skladován. Med obsahuje přirozeně nízký obsah vody a vysoký obsah cukru, což brání růstu bakterií a plísní. Přesto je dobré dodržovat několik základních zásad, aby med zůstal co nejdéle v nejlepší kvalitě:
  • Pokud dlouhodobě užíváte zinek, doplňte i měď

    1. Črv 24
    Zinek je esenciální stopový prvek, který hraje klíčovou roli v mnoha biologických funkcích, jako je imunitní systém, hojení ran, syntéza DNA a proteinu, růst a vývoj. V posledních letech se jeho popularita jako doplněk stravy zvýšila, zejména díky jeho příznivým účinkům na imunitu a zdraví kůže. Nicméně, při dlouhodobém užívání zinku je důležité myslet také na další důležitý prvek – měď.
Reklama